2008年2月9日

080209初三長洲行大運

上年初二, 我行過長洲南面, 今日初三, 又再到訪長洲喇, 今次行下新路, 向北前進.


落船向左邊行.


後面係北帝廟, 捉包山就係呢個廣場. 


經左長貴村, 沿長貴路大貴灣一直前進. 


到左大貴灣公園, 原來係個BBQ場來ga.


沿車路上, 到左北眺亭, 嘩風景好靚por.


行石級落去, 可以去到東灣仔.    


條石樓梯又幾長por, 最遠就係北角咀o勒.


本來婆婆唔想行長命梯, 但東灣仔真係好靚, 點可以錯過por.


行到中間的觀景亭, 回望返, 係好值得ge.


行到北角咀觀景亭, 點可以停.


快到回水平線la.


到喇, 水清到不得了.


但行完東灣仔, 又要拾級沿灘另一邊上回山上的北眺亭, 好彩今日天氣唔錯, 感覺唔辛苦.

麻鷹石, 似嗎??


我地澆一圈後回市中心.


首要係掃街, 先食糕點, 再食大魚蛋.


即炸長圈圈薯片, 自己加調味粉, 超正ar.


掃完街, 反正都唔夠時間行南面島, 都係再留下次同留力明天, 坐船回程了


更多相.

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157603878325071/show/

4 則留言:

  1. 呢個地方好靚呀 ~  但係當我見到那條樓梯我就....

    回覆刪除
  2. hello!  你好啊!  多謝你到訪我blog並列入我在friend list內呢!  希望日後大家繼續多分享和交流啊!
    你的狗狗愛又醒目, 很懂得望鏡頭呢!   我小狗拍照時常不望鏡頭呢

    回覆刪除
  3. 條樓梯我都好驚呀﹗

    回覆刪除
  4. 有情人節獻禮給各位mama 啦....

    回覆刪除