2020年8月9日

200809Happy Sunday

嘩, 吸啖早上新鮮空氣來提神先.


醒晒.

又係三母子來晨步.

因為要食埋檠先出到來, 最快 8 點才來到, 早唔倒.

事關晏左, 陽光好充足, 又無雲, 細媽抱我過橋.

在樹蔭下, 陣陣風都幾涼, 因為星期五已經立秋.

打咭無人, 快閃打咭.


前面好多位無遮蔭呀, 細媽, 我要抱抱.

唔駛行, 又有得周圍望, 好正.

有遮蔭, 當然想自己行啦.

咁熱, 都唔好行咁遠, 口乾呀.

快快回程啦.

去大路時, 又遇到地拖狗狗, 今次唔係姐姐帶出來, 原來佢爸爸係西人, 媽咪問準佢爸B, 可以幫佢影杷, 佢叫 Cody.

細媽, 快D整冰墊, 我唔行了, 要坐袋袋.
好有緣, 今日返來坐的的士, 原來又係昨日的司機伯伯, 我地一上車, 細媽即話: 咦, 咁啱又係昨日位叔叔. 司機伯伯話認得我, 昨日同今日, 第一轉車都係車我地.

所以, 媽咪話去飯堂位置, 伯伯即話知我地齊邊個位落車.

未到午餐時段, 大細媽加碼叫多碗細通粉當埋午餐, 真大食. 呵呵.
當然, 我地又要做外賣仔啦

沒有留言:

張貼留言