2020年8月8日

200808解悶日

疫情下, 我由12/7 行完城河畔, 一直困在家快成個月, 開始有點抑鬱症不安情緒, 我呢個老人家都要有點舒緩呀。

媽咪見我日日愁, 怕影響情緒有負面, 體質會轉差. 今日, 一於唔帶婆婆出來, 我地三母子出來走走, 身心康泰.

出門去坐車方向, 唔係去診所方向, 我已經開心. 來到更加啦.

無污染藍天, 抬頭見月亮.

未滿, 但好大.

係歡顏樣.

仲可以磨腳趾畔.

過河時, 白雲幫我擋陽光.

都好耐無曬下.

但都唔好在陽光位下.

打咭位有位叔叔擋住入, 轉呢度影.

廁所時間.

吹下風, 醒神.

今日, 無婆婆, 細媽話行多陣.


但沙燕橋底好清涼呀, 坐多陣啦.

媽咪話叫細媽抱我行多步先回程.

回瀝源橋, 好想快快去食早餐. 大細媽話去新屋企飯堂, 乾淨同舒服.

差不多了, 馬上行去搵車返去食早餐, 仲要安排外賣即送呀.

沒有留言:

張貼留言