2020年8月7日

200807老年失禁了?

由年初開始, 好多時早上瞓醒, 我大脾都有濕, 細媽有半夜見我用脷舔腳, 一直以來, 因以往腳仔有肉粒, 我都係咁行為. 但好似越來越過份, 最近都濕得好過份. 細媽話點解我半夜唔瞓咁無聊. 但又真係有狗狗會咁囉.

最近, 媽咪在家辦公成個月, 星期二早上, 佢發現我明明熟睡, 無舔腳同肚仔, 但竟然濕左. 又見地上有一滴一滴水滇, 覺得好怪, 同細媽講, 懷疑我有失禁現象.

到星期三早上, 媽咪開工時, 一路留意我瞓覺, 見住我大脾位同肚毛都濕左, 抱起我時, 我睡眼惺忪. 馬上幫我清潔. 但我清醒時, 我係識得去廁所同無尿滴. 要觀察下.

星期四早, 又係咁呀. 媽咪醒起我有條紳士腰封, 馬上加條 M 巾幫我防漏. 仲打電話去診所問可以點做, 現在轉左陳醫生, 佢剛好放假, 姐姐問左情況, 話幫我記得資料, 星期五問醫生.

星期四晚睡覺, 我有用腰封, 星期五早上起身又無乜濕. 點知, 我食完早餐再瞓時, 條巾一陣就濕晒, 媽咪換另一條, 我又瞓返, 今次仲多到漏出, 腰封濕左. 媽咪諗到用快乾毛巾加山型夾來頂住先, 但好快又第三條濕左. 中午, 診所哥哥打來, 話醫生回覆左, 建議先幫我驗尿, 再決定. 仲話傍晚 5 點剛好有一個位. 媽咪當然話好.


我地早10分鐘到, 登記一磅 : 5.6 kgs. 過左 5 點, 仲未見掛陳醫生掛名牌, 點解 ?

等到差不多到17: 10, 終於叫我地.

醫生問返詳細, 佢話同割脾臟及牛蜱熱復發無關, 手術時, 係觸動唔到膀胱. 有機會係老年, 膀胱括約肌鬆弛. 先抽尿驗來睇下分析.

報告出, 尿比重正常係 1.03, 而我係 1.018 , 因為飲水多左, 所以尿色淡, 尿量多. BLD係血含量, 因係用針插入尿道, 所以一定有輕微驗到, 無問題. 其他都顯示為 Negative 或 Normal 都好好.

另一個報告, UPC (尿蛋白和尿肌酐比值 )低於 0.5 , 即係腎功能在正常範圍.
暫時結論, 我應係老年了, 膀胱括約肌在瞓左時鬆弛. 另方面, 係有藥可以控制, 但醫生話我現在食緊其他藥, 唔想我再食多種藥, 以免加重腎臟負荷.

醫生話可以多放幾個廁板, 等我想去尿尿時, 唔駛行太遠入廁所. 另外, 年紀大, 我後腿比以前無咁好力, 腳底毛修短防跣. 如果屋企可以放防滑墊更好.

晚上瞓覺, 可以在床鋪尿片, 如果想用尿褲, 最好只在晚上睡覺使用, 日間唔好, 以免影響皮膚.

暫時留意下情況, 等 22/8 覆診時再定.
都好, 唔係腎病, 但都要多加注意. 媽咪在未同我出門時, 上網搵定男仔尿片, 細媽話買定先囉. 有備無患.


沒有留言:

張貼留言