2020年1月27日

200127初三天凍都要抗疫

今日初三赤口, 傳統上, 不宜拜年. 其實今年, 因疫情, 大姨媽同舅父兩家都暫時唔返來.
今早清晨, 我地呢區最低 10.3 度, 所以, 都係瞓多陣, 遲少少先出門.


今日直接去大圍起步, 幾好陽光.

婆婆戴埋冷帽, 著埋羽絨褸, 咁就唔怕佢凍親. 

婆婆, 唔可以屈在家, 要做多D運動, 咁先有抵抗力對抗武漢肺炎.

仲要曬多D.


今日係有少少凍, 我都要著返件褸.





細媽話要再試, 但腳太短了, 發唔到力踩單車.

婆婆, 點呀, 係咪出來, 無後悔呢.

行下, 跟住又去食.

行左都未夠一個鐘.

我地行去沙燕橋啦.

難得出來, 天氣又好, 走多幾步.

今日都唔太多人行城門河.

接近中午, 和暖天.

到隧道, 我知可以轉去飯堂.

姨姨們見到我地一連三日來, 都好開心來打招呼, 都知要等最遲到來的婆婆, 才一齊落單, 仲話聽日有返正常餐食呀 XD

沒有留言:

張貼留言