2020年1月19日

200119洛在城河畔

媽咪 : 少爺, 到埗喇, 可以落車喇. 唔出來, 咁就坐多一少程啦, 細媽, 起駕.


又話一程, 咁快又到.

真係要落車 ?

好啦, 郁下啦.

婆婆 : 洛洛, 你又想學我唔出來, 我上星期係有少少唔舒服, 好返, 星期二都行啦.

出到石船, 終於換左新年裝飾物.

希望轉走衰運同唔開心事.

我又做陪客.


回暖嗎 ? 一大群鷺跟住小船.


婆婆又飛左好遠.

搵細媽幫手, 我上車, 追婆婆.

婆婆, 你好快呀, 等我吖嘛.


好似早左.

反正婆婆有需要, 我地行多兩步.


咦, 婆婆出來.

時間剛好.

媽咪 : 仲有時間, 唔駛咁急.

我要霸定位呀, 仲要等餐單出.

今日, 姨姨又推介佢地自制蘿蔔粽同芋頭糕, 昨日又新一批先整好. 其實星期二時, 姨姨都有問細媽要唔要, 但佢已經要抬我, 無手拎, 又唔想煩婆婆, 加上係鮮制無防腐劑, 驚未到新年就壞. 今日媽咪在, 可以拎到, 一於每款一底, 新年有糕食.

沒有留言:

張貼留言