2020年1月11日

200111三母子行東區自然步道

婆婆唔舒服, 今日唔同我地出來行, 媽咪又諗唔到去邊, 始終度度都係交通唔太方便, 行返大潭水塘就簡單. 


細媽話得我地三個, 不如行去英皇道, 咪即行埋成條東區自然步道, 無婆婆, 應該會快D.

落到廁所, 遠遠見有野豬媽咪帶住四隻細豬, 由管理處斜路落來, 細媽馬上抱起我.

媽咪企在一旁, 遠距影下相

佢地走遠, 我先可以落地.

嘩, 行快步先.

呢度安全D.

陽光出來了.

照落都幾舒服下.

好快來到水塘邊.

都有D風.

媽咪, 行快少少啦.


要上山喇.

行上少少, 我可以小休.


好似真似快左少少.

但又快唔到好多, 媽咪行得慢.

少合照, 細媽話今日唔駛我夾在中間, 夾扁塊面.

第二次小休.

呢個水箱, 唔知有乜神祕力量, 我每次都走入去吠下.

細媽 : 次次都似偷蕃薯樣出返來.

上來呢段, 其實都有少少攰, 細媽都係行下, 又抱下我, 我休夠就會話要落地行.

到大風坳, 今日唔太大風.

休息下, 落山喇.

細媽問我抱抱好唔好, 好啦, 抱抱啦.

開始見有吊鐘花, 返屋企話俾婆婆聽, 農曆新年來時, 應會開更多.

山下遠遠多煙霞.



抱左一段路, 我自己行.



又到廁所休息位, 因為要行到最入先有櫈, 所以, 我地今次落燒烤場行.

平時有好多人燒烤, 細媽話就費事行.

有兩層燒烤區, 今日竟然一個人都無.

以前呢個位, 係無個鐵板擋住.

仲係覺得怪怪地.

樹脂.

經過紅屋, 細媽叫媽咪入去參觀下, 內邊有棵大柚樹, 成樹長出好多大柚.

旁邊棵柑桔, 在外邊望, 以為今年少果實, 原來入到去, 先見長滿.

好多呀.

行到呢度, 細媽話我行夠喇, 我上私家車休息.

到英皇道, 行左 3 小時 35 分鐘, 原來比同埋婆婆行, 都係快半個鐘咋.

沒有留言:

張貼留言