2020年1月18日

200118齊腳樂步大潭

今日, 婆婆又出動, 齊晒 10 隻腳, 但來到陽明山莊郊野公園閘口, 我又唔太想出來.


反正大風有點凍, 我繼續坐私家車, 落到廁所外, 我先出來.

細媽話陰天, 都無太陽, 唔戴太陽帽.

媽咪話出外玩, 睇唔慣我唁戴帽.


今日又係少見人.

行行下.

好想跑, 真係好少跑呀.

落斜途中, 聽到聲, 原來又係上星期見一隻野豬媽咪帶四隻BB在搵食, 我地唔敢繼續行, 怕嚇親佢地.

有陽光, 戴返帽先.

今日都唔會行其他路.

當然照落大潭道.



婆婆, 行左咁耐, 都未到你影相.



到楓樹燒烤場, 有好靚芒草.





點都要影多幾張.

見到石橋, 即係好快出到大路.

心情特別開心.

因為行完就可以返食堂.

我地原動力就係行完就食.

唔駛太多夢想.

只要最簡單.

諗起, 打從心笑出來.

沒有留言:

張貼留言