2019年6月30日

190630熱早步城河畔

一早六點起身, 都接近 30 度呀, 7 點多來到小瀝源, 陽光好勁了.


好彩我矮, 河堤擋左陽光, 我在蔭位行.

大細媽話要我行快D.

佢地想快D去做健身設施, 今日, 陽光照住, 曬住做.

我就無聊囉.

婆婆, 小心D

因為曬住, 細媽話轉另一位.

轉左都係曬, 咁,不如繼續晨步啦.

起碼, 途中有休息位.

無遮蔭, 就快步.

細媽追貼我, 幫我打傘.

真係好熱呀.

仲有段路.

婆婆, 點呀 ?

都係快D去飯堂算.

熱呀, 細媽話抱我, 我又唔會反對.

媽咪就行快步搵位, 又有風機位, 仲好大風呀.

熱傻, 飲多D水先.

阿伯生活, 行完晨運, 搵位食早餐, 一洛也.

沒有留言:

張貼留言