2019年6月8日

190608熱風下大潭

繼續高空反氣旋影響, 今日都係熱.
但晨早 7 點就就有雷暴警告呀, 掛左半個鐘又取消.


到陽明山莊, 身後有大厚黑雲, 而前方就好曬.

仲有少少雨滴, 唔會落在我地頭頂卦.

有個大菇生左在去水孔, 都幾得意.

無來兩星期, 多左隻木製松鼠.

有埋松果同尾巴, 好神似.

媽咪今日唁記得帶 cooling coat, 好彩今日都有些風, 仲有厚雲.

如果熱, 咪埋一邊, 你見我唔到.

或者濕身都得.

婆婆, 等等.

好曬呀.

有陽光, 係就係影得靚.

但都係在樹蔭或山影下好D. 又有雷暴警告, 呢區唔似囉.

不宜久留.

你地點解唔行上路 ?

又要我落來 ?

叫婆婆代我打咭啦.

小休位有樹蔭, 享受完早點, 又要行.


婆婆超 hea.

快到第二個燒烤場, 又可以休息.

停一停, 回下氣.

突然, 見地下有條虫, 媽咪起初以為係蚯蚓, 仲想用手捉入泥地, 好彩望清楚, 條虫個咀成三角形, 原來係水蛭呀. 都係用樹枝同葉捉返入樹叢好D.

濕左身, 但咁曬點好呢 ?

細媽醒起有條快乾涼巾, 已經索左好多水, 又有夾仔, 一於蓋在我身上當 cooling coat.

效果唔錯.

即時唔怕曬.

過埋最後一道石橋.

望下晴天.

完成今日熱行.

酷熱掛左接近 60 小時, 今日真係熱傻, 好彩都有風.
仲要今早, 短時間內發出兩次雷暴警告, 雨無在我地頭頂落, 算好了.

沒有留言:

張貼留言