2019年6月15日

190615滿溢大潭

之前幾日, 又雷暴, 又黃雨, 估唔到今日會好天, 當然要來大潭行啦.
今早到陽明山莊, 郊野公園閘口位, 整好裝後, 細媽行開左少少`食早餐, 媽咪低頭校一校相機, 我一轉身, 就由閘失足跌下, 好彩有矮樹枝瀉左力, 加埋著左cooling coat, 我在地上四腳朝天滾, 嚇死大細媽.


好彩今日記得帶 cooling coat, 擋到陽光, 軟墊又救到我.

上星期, 小桔子都未熟, 今星期, 周圍都有.


唔知叫乜名.

雖然陽光充沛,但照來唔算太猛烈.

有少少風.

比上星期舒服.

好大條草龍呀.

落左咁多場雨, 水塘滿未呢 ?

大潭水塘同副水塘連埋, 東西柏林又匯合.

上星期仲係差距好多.

幾多水.

有風有陽光, 但今早跌一跌, 細媽驚我又唔小心, 要影快快.

去望下另一霸位先.

呢度都滿溢.

大潭副水塘

因為走左去副水塘個霸, 我地今日在涼亭小休, 果度好風無咁曬.

但我都係想去燒烤場走一走先舒服.

另兩個水塘, 會點呢 ?

大潭中水塘都滿.


不宜久留, 早行完, 早回歸.

聰明的我, 在遮陰位行.

大潭篤水塘一樣滿晒.

仲有少少就到大潭道.

行完喇, 快快換裝, 我想入冷氣袋休息呀.

沒有留言:

張貼留言