2019年6月2日

190602晴步在雨前

昨晚 9 點幾都有雷暴同雨, 又唔係好勁. 又有覺好瞓.
又講今日會好大雨呀, 出到來, 食到個午餐都好吖.


媽咪見一早都 27 度, 下午會 29 度, 都係拎定 cooling coat.

好彩咋, 有太陽照.

細媽話今日早少少出門, 咁可以多少少時間玩健身設施.

天文台報有片雷雨帶, 未來兩至三小時會影響珠三角一帶, 嘩, 咁好太陽.

唔會想到稍後天氣轉差.

細媽抱我入來石船, 諗住昨日, 我無轉.
但我真忍唔到呀.

真係好爽呀.




細媽 : 夠未呀, 髮夾甩晒呀.

咁你地要健身, 我都要做下運動.


唔行山, 有健身都好, 但好多人會等住來玩, 我地都唔可以玩太耐.

玩完, 專心行.

因為到我開心搵櫈時間.

我認得邊幾張我坐開.

賺雞乾, 要自己争取

藍天呀.

係咪我地食午飯時先落雨 ?


想唔到又曬又熱.


好彩都有風.



婆婆 : 洛, 你唔上來坐, 唔通塊地仲涼, 等我摸下地先.

太好天.

差不多時間, 都係縮短行程.


行快步.

昨日張枱, 又俾媽咪搵到, 有風吹, 真好.

沒有留言:

張貼留言