2019年4月13日

190413周六微雨不在頭上

又係等機緣的一個周末, 起身時, 雨已停, 當然要出來走走.


今日等左好耐車, 來到都快 9 點.

唔緊要, 無雨已好開心.

婆婆, 都係同你影張相先, 怕你又飛毛腿.

我腳短, 都好努力行.

其實見陽光間中出一出幾秒.

無雨, 無熱, 都舒服.

婆婆呢 ?

原來已經又在我前面.


婆婆又無左影.

我唔可以理佢.

我要為自己謀福利.

每張櫈都要坐下, 賺下小食.



其實天色少少暗.

但無雨囉.

天公對我地都好好, 因為大細媽返左五日工, 佢地都想出來行, 放鬆心情.

今日遲左, 唔行太遠, 呢度等婆婆出來.

見婆婆喇.

等埋細媽就可以去搵位.


時間到.


我唔等你地喇.

今日準時到, 天涼涼, 坐返四人檯. 開餐啦.

沒有留言:

張貼留言