2019年4月6日

190406熱天到了嗎 ?

知道今日會好天, 但清明期間, 好多地方都多人, 都係行下城河畔.


8 點半陽光, 升得高高.


呢段路, 要快快行過.

婆婆起步就除左件背心, 就知熱啦.

婆婆好緊張早上第一次藥, 因為媽咪負責帶在身, 但一食完, 就唔會理我地.

一支箭步走.

好彩我都追到.

到石船, 雖然溫度係 23 度左右, 但陽光照在身, 係熱的.

到河畔好好多.


有遮擋.


行下.

有櫈休息.

但婆婆就好似唔攰咁.

人影唔見.

點追都無用.


差不多10點半, 接近 27 度,細媽用水濕我背背來降下溫.

熱天喇咩 ?


見到婆婆, 佢已經企係度等我地.


但仲早, 打個咭先.


好彩有些風.


齊人, 行得.


過單車路, 轉快D

細媽, 婆婆仍在後.

媽咪, 你快快去飯堂啦.

今日, 媽咪發現大風機開左, 我地就轉呢個位坐, 又無太陽曬住, 又有冷風吹, 婆婆仲要坐近風位, 全家都爽爽呀.

沒有留言:

張貼留言