2017年2月25日

170225低溫九度下的生日預演

半夜有細雨, 仲一直維持得 9 度多點, 地又濕, 天又凍, 都唔敢晨早出運.
細媽見都快 11 點, 叫醒被窩的媽咪同我, 話唔想煮午飯, 又見無乜雨, 地都乾左好多, 一於博下入來沙田. 婆婆怕凍, 又做懶豬宅女. 我地直接坐的士入去沙角邨飯堂, 食完打算.


天佑我, 地唔濕, 仲乾左好多, 雖然沙田都係 9 度多, 但唔太風, 好好了.

陰天下, 唔同感覺.

月尾係我 12 歲生日, 呢兩日都唔好天氣, 反正星期一先拆線, 留返下星期六先去草地玩.

因為唔知沙田天氣點, 係咪好濕, 所以, 細媽都帶定新整的生日蛋糕, 有機會都影下.

凍係無可能張開嘴笑.

但我內心係高興.

仲盡量配合媽咪.




今日都係河畔行.

但你地要睇實時間呀.






又轉呢度 ?

唔係去大圍咩 ?



婆婆唔係度, 我地都比平時行快左.



仲兜遠少少先回頭.

旨不過呢......

行左三個鐘, 夠時間啦, 大少我要返屋企瞓晏覺, 行快D啦👽

沒有留言:

張貼留言