2017年2月13日

170213除瘤記

今早凍凍, 又唔可以食早餐.

因為今日有件重要事要辦.


上年睇過醫生, 因為要全身麻醉, 當時大細媽心大心細.

但我左腳掌上的瘤仔, 仲係覺唔妥, 成日用脷仔搞到粒瘤仔又紅又損, 仲變黑左.

媽咪驚會持續發炎惡化, 又無可能成世都用紗布包住.

於是, 上星期四拍板, 去幫我約醫生, 順便割埋大腿上另一粒.

我以為細媽今早拎袋同我出街玩, 開心到好快跳入袋.

點知帶我來到診所, 全身即打震.
上磅, 5.7 kgs.

醫生話一個月前都驗過血, 血報告都正常, 所以今日唔駛再驗.
細媽放低我, 就返工, 我都好驚呀.
診所姐姐過左一輪來抱我, 我突然覺好攰, 迷迷糊糊瞓著了.
等我醒左, 發現仲在診所, 戴左頭罩呀.
好驚呀, 會唔會大細媽留低唔要我 😕
終於, 姐姐來抱我出去, 我見大細媽, 即好緊張, 在姐姐手中掙扎, 想飛撲大細媽度.
媽咪接上手, 我狂錫大細媽, 佢地無話唔要我呀😅

返到屋企, 大細媽睇清楚我傷口, 左邊毛毛剷左, 好彩毛夠長, 可以遮住唔覺.

狗生第二次剷光身, 傷口唔算大.

腳仔傷口都可以.

醫生話兩粒都係皮上肉瘤, 應唔係惡性, 可以唔駛浪費好多錢去化驗.

兩星期後拆線, 兩星期內唔可以濕水同沖涼.
要戴頭罩, 以防我用脷整濕腳仔傷口.
但我腰力好, 戴左都可以伸到脷仔到腳.
細媽請左星期二大假, 打算在家陪我術後第一日.

買大一個碼硬頭罩, 又令我飲唔到我, 又易甩, 又影響活動.
媽咪星期二收工, 即趕去買隻飛碟俾我.
舒服好多.

既然都脷仔伸到腳仔傷口, 媽咪惟有用紗布幫我輕遮傷口, 就算我又搞腳仔, 都唔會直接又整濕同整損傷口囉.

沒有留言:

張貼留言