2017年2月11日

170211元宵行山團拜生日會

今日元宵節, 全家約埋一齊聚會, 頭炮係早上行山.


二表早上唔得閒, 大表有空, 陪埋我, 我一見佢立即鍚佢呀.

肥舅父都難得有空檔, 但舅母要返工, 又要照顧爸媽, 細表又要忙溫習來應付下星期測驗, 兩個無來.

因為婆婆覺攰, 大姨媽陪婆婆在附近另覓路線, 分頭活動.

婆婆無一齊, 我地帶舅父行山路.


我好似第二次同舅父行山咋.


石級無難到舅父.


而且佢又玩得.

鬼叫我地個個都傻傻地咩, 遺傳呀.

今早好凍, 而且都幾熱下.

我地今日行捷徑.

快閃.

因為想快快同婆婆匯合.


點知大姨媽同婆婆沿青山釵路緩跑徑行去荃灣.


惟有追去匯合.

全程成 5.5 公里, 途中有些位靠馬路, 邊行邊抱往荃灣碼頭.

而婆婆就hea 住行.

又落沿途沙灘.



中途仲發現有個沙灘, 有人天體, 當然唔可以講位置啦, 私穩呀.


到荃灣, 都要等埋我地追來.


集齊人, 準備開餐.

二月之星 : 姨丈, 細媽, 二表同我.
大表黐埋來, 唔係本月生日呀😜

今日話唔買蛋糕, 搵左馬蹄糕代替, 基本兩樣都無我份😳

大合照, 齊齊笑, 全家都身健康.

沒有留言:

張貼留言