2017年2月18日

170218馬料水往大水坑

戴左幾日飛碟, 真係似失自由, 幸好傷口無發炎同紅腫, 但醫生話最好留家, 咁婆婆都要出去走動下喎
細媽諗到由馬料水行去大水坑, 全石屎路, 只要用紗布包好腳仔防砂塵, 有些路段就抱抱, 相信問題不大.


無左飛碟, 大細媽都話我心情唔同晒.

笑得燦爛, 知我勁開心.

緊係啦, 好似放監咁, 我自由喇.

好耐無來, 多左好多花莆位.


今日發現, 原來往荔枝窩船係逢星期日及公眾假期盟, 在公眾第三號碼頭上船.

公眾第二號碼頭, 同第三號碼頭一樣.

今日唔多朋友仔, 但都俾我遇見兩隻金毛.

打招呼左一陣先各自散.


到呢段行人徑, 太貼單車徑, 都係拖住行全安全多.

媽咪做領犬員, 細媽做引犬員, 我跟住媽咪身後行, 媽咪可以保護我同在前擋單車.

我好乖呀, 今日無亂走出界.

來到馬房外的無名橋.

有櫈休息.



又可以欣賞城門河畔兩傍紅葉樹.

今日唔好行太耐.

但我又唔覺傷口痛喎.



好輕鬆添.

係曬左少少.

只怪今日有成 24 度.

覺得熱了.

今日短行, 行去大水坑走.
太耐無來呢帶, 原來海關扣車場縮細左, 騰出位置, 變左沙田體育會單車公園, 租有單車出租, 唔怪得多左咁多單車出入啦.

返到屋企, 又要戴返飛碟, 好無癮呀.



沒有留言:

張貼留言