2017年2月19日

170219休閒周日

除粒粒後, 兩星期內都唔可以沖涼或濕水洗腳, 所以, 就算婆婆唔行山, 我地都無法子賣甩佢, 自己行. 
所以, 今早, 又係瞓足時間, 出來城門河行下.


公園內的玉棠春開花了.


明明昨日咁好陽光, 估唔到, 今早竟然涼涼地, 全家都著少左衫出來.

好彩, 婆婆都夠暖.


下星期又話轉涼, 我左腳剷左毛毛, 唔知會唔會凍.

下星期二, 細絲又放假, 我聽到佢話當日會有雨, 我傷口唔好可以濕同污糟, 果日應該無街去.

惟有今日行多D.

好彩傷口唔癿痛, 仲健步如飛.


本來, 打算到呢度可以返轉頭, 點知婆婆又要去前面公廁.

谷住來打咭位等佢.

我已綞習慣晒, 夠喇, 輕鬆一轉好滿足.

接住快快食埋飯, 回家清潔手腳, 我又要爭取時間午睡呀.

沒有留言:

張貼留言