2017年1月30日

170130初三好運日 - 大潭水塘

初三赤口, 不宜拜年, 但我地無親戚, 大姨媽一家又不在香港, 暫唔團拜住.
昨午落雨, 又話今日早晚都有一至兩陣雨, 都係來港島行下好.


在家出來都好乾爽, 又比較暖, 想唔到一抵陽明山莊, 竟然全地濕晒, 仲凍凍地.
好彩有帶家褸仔保暖咋.

可能仍早, 唔多人, 都見到有朋友仔來晨運.

呢個小朋友, 用手拍我, 搞到要我同佢開年.

雖然無雨, 但手腳都濕晒.

婆婆都著少左衫, 好彩都係陽明山莊凍少少, 落到呢度暖左好多.

我識笑, 即係唔凍了.

今日唔大風.

但呢帶好多雲, 感覺潮濕, 落來一段, 仲覺有雨粉飄飄.

海拔低點, 四周比較清了, 仲溫暖了.

婆婆玩到第三日, 仲好精神, 因為我地日日都有午睡補眠.

今日唔覺肚餓, 大細媽都話神奇.

呢段路, 新鋪左黑砂, 拮腳腳痛, 我唔想行呀.

好彩, 媽咪抱我行到舊砂路, 平滑些, 我可以自己行返.

秋天紅葉期已過, 竟然仲有棵咁紅楓香.

鴻運當頭.

好事齊來.

我都覺好運, 因為無雨呀.

仲好舒服.

不經不覺.

又見大霸.

小休加埋行, 輕鬆兩個半鐘, 婆婆唔係太辛苦.

返到屋企附近食午飯時, 先開始有雨, 都話好運圍著我地啦😉

沒有留言:

張貼留言