2017年1月29日

170129初二山頂行大運

年初二, 預告早上有一至兩陣微雨, 簡單些, 繞山頂一圈行大運, 唔係泥路, 相信無問題卦.


今年係雞年, 大隻大彩雞在山頂廣場出現.

我最愛食雞雞, 唔知今晚有無大雞雞餐呢😏

上次來山頂, 又勁風, 又有雨, 媽咪又帶漏厚褸俾我, 雨衣又無, 凍到我震震, 惟有急步走.

今日預備褸同雨衣, 有晒準備.

雖然有霧, 想唔到係無雨, 地面又乾爽.

係有少少凍, 走動下, 問題不大.



朝早, 人流了.

就係早出發.

唔駛在人腳中穿梭.


開始有人迎面而來, 見到我, 有人讚, 有人怕.

我都唔明, 怕我乜野.

我有我步伐, 婆婆在後跟隨.


輕鬆兩小時, 婆婆話攰了.

人聲嘈吵時.

我地都回程.

山頂行完大運, 將衰氣悶氣掃走, 希望婆婆一路保持身體健康, 龍精虎猛.

沒有留言:

張貼留言