2017年1月7日

170107甲龍林徑

大細媽見婆婆上星期都應付到上大帽山, 咁今日由荃錦坳經甲龍林徑落雷公田, 相信都難唔到佢. 食埋早餐, 8點半起步.


火炭母,

起步都有些石級, 唔太多級.

入起步位.

今日帶左新行山杖, 比舊的長, 用來落山好好多.

相思樹樹幹沒有了, 但竟生出一塊葉, 神奇.

昨日預告今日多雲, 都怕呢帶濕度較高, 好彩好乾燥.

古道同林徑分岔位.

在林徑, 唔熱唔凍, 好舒服.

間中有陽光透入林徑中.

林徑係越野單車禁入.

但仍有單車衝入來, 路窄, 嚇親我地.

今早唔係凍, 但我唔敢開口笑.

可能未瞓醒啦.

終於精神喇, 可能陽光照住, 醒晒.

型.

爆.

Cool.

傻.

開心.

大細媽最鍾意我傻笑.

Cute 喎.

但行完時.

我開始又覺攰了, 好彩又有得休息.

婆婆換左藥, 無左食物禁忌, 媽咪應承請婆婆食出名薑汁撞奶, 點知佢揀燉奶.

婆婆最鍾意餵羊食草, 點知羊羊似飽, 叫左好耐先肯行埋來食.

我真係對佢地無興趣.

出去小巴站, 多車來往, 我唔行了.

有宮女, 我入坐駕休息.

多雲 ? 不知幾藍天, 無霧霾呀.
加埋腫柄菊 (假向日葵), 好靚.

小巴站軍營外都有幾棵楓香, 可惜唔係太紅, 係暗紅.

出回元朗市中心, 我地一早約定珍妮姐姐同毛毛妹豬聚會.

好耐無見, 毛毛仲認得我地, 僅係啦, 識左快接近十年了.

婆婆左擁右抱, 幾開心.

現在, 婆婆可以開心隨意食.



開心時間快過, 下次又約過見呀.

沒有留言:

張貼留言