2016年10月30日

161030真秋來了

在醫院唔及屋企張床, 昨日, 婆婆出院, 大細媽都想婆婆先瞓夠, 再出來走動下.


所以, 今日來到小瀝源都成 8 點先起步.

但秋天真係來了, 涼涼清風, 遲少少晨運, 都唔怕會熱親.

婆婆, 我地要郁動下.

唔駛跑.

平常快點步伐就得.



睇下我地行得幾輕鬆.

今日遲左, 朋友仔散會未呢 ? 唔知見唔見到呢 ?

見到傻得B喇.


仲見到豆豆.

 有隻大西摩剛走, 我掛住同其他朋友打招呼, 影唔到佢.

我地太多細路, 好多入唔齊鏡頭.

傾一陣, 都要去打下咭先.

好舒服, 好想行山, 但又想婆婆都行到, 媽咪要諗諗.

都係下星期事, 大人諗, 我負責出街玩.

又遇朋友仔, 好耐無見喇.

昨午樓下有聯歡會, 我瞓唔到午覺, 今日要補眠返, 媽咪, 快快食埋返屋企啦.

沒有留言:

張貼留言