2016年10月29日

161029陽明下大潭

今星期, 訓練到我, 白天單獨在家. 原來, 我係做得到.
當然, 大細媽返工, 都心掛掛我啦.


又到星期六, 又係出動日子, 唔想去太遠, 要方便, 又來陽明山莊.

早起步, 打算早回家, 媽咪可以預好時間, 晚上去探婆婆.

突然電話響起.

醫院打來, 婆婆可以出院喇.

咁我地快快行完, 早些去接婆婆出來.


快, 但遇朋友仔, 都要傾下.

本來想在呢個位影左相, 點知大風到呢 @.@


MVI_1052

都係搵個無咁大風位, 會好D

趕時間, 隨影.





途中, 落起雨, 點好.

咪由細媽抱到停雨, 無雨再行.

地濕, 行到手腳同肚都濕. 但有大細媽錫, 我好幸福呀.

個半鐘行完, 去完洗手間, 立即去坐車去醫院.
當我見到無見六日的婆婆, 好開心呀, 我地返屋企食午飯, 行個大運, 等婆婆吸下新鮮空氣先返屋企.

沒有留言:

張貼留言