2016年10月8日

161008沒有媽咪的獅子會行

一連三日假, 但媽咪昨晚半夜機抵港, 凌晨先返到屋企, 所以, 今日都係三婆孫行.


襯天氣仍好, 一於來獅子會轉一轉.


晨早少人.

有新飲水設施, 放自携膠樽, 就可以加水.

暑假熱, 又有雨, 好耐無來,

好開心呀.


因為可以周圍行.

又接近大自然.


攰左又有地方坐低休息.






又有花花睇.











仲有.

可以去聰嗚茶座食美味早餐.

我又有皇座.


大大份, 係貴左D, 但食得舒服.

飽飽又行過.








來左快三個鐘, 熬喇, 要回家喇.

細媽發現呢張新標示, 以前係人狗共樂, 請狗主看顧狗狗.
現在, 竟然變左請避免在開放時間, 帶狗狗入內, 唔通有人投訢 ?
我地早, 今日都係 7點半就入去, 對我地影響少.
呢度係我退休生活的其中一熱點, 如果以後會成禁止我地入內就慘.

沒有留言:

張貼留言