2016年10月15日

161015秋步起在上窰

終於見今日天氣好, 決定入秋初步. 睇下, 又風, 又好陽光.

陽光照來, 唔算太熱.


但都唔可以曬住呀, 今午會升到 30度.

襯時間早, 快快行上窰郊遊徑一轉.

8 點半起步.

婆婆始終都 77歲, 步伐漸慢, 我地唔可以似以前咁攀高山, 所以盡量揀輕便路線.

行下, 停下等婆婆.

呢條徑, 好早已入左我地退休 Hea行山徑.

石級唔多.

又平, 又有地方休息.

呢張觀景石櫈, 由我兩歲第一次來, 不知坐了無數次.

旁邊及四周, 圍左好多小樹, 有樹蔭, 但已擋左前方景色.

接住又到曝罟灣營地.


我似乎沒入左四周, 鬼叫我毛色咁有大自然色彩咩.

好彩有頂粉紅色太陽帽, 突出返自我出來.

起步時, 有個外藉伯伯叫我 :Princess, 明明我係王子, 何解變左小公主 ?

轉入山徑另一段, 陽光照唔到來.

咁就無咁曬同熱.

過小溪, 本來想跳落去, 但媽咪怕我變泥漿洛, 唔準落.

咁無計.

又到崖邊, 每次行到來, 都想返起第一次無石級的驚險, 因為真係行斜懸崖, 驚心動魄, 一跣就.....

現在安全好多.

政府要修緝行山徑, 唔係鋪石屎路.

只要把較為危險地方, 以較大自然手法處理即可.

又融為一體的色調.

到落石級位, 即快行完山徑.

幾輕鬆.

郊遊徑結束, 要出返大網仔路.


難得藍天.

好好享受.

因為下周又話有雨.

到時都唔知可以去邊.

或者又係晨運啦.

秋步行, 三個鐘, 對我砍婆孫都夠了.
返出西貢市中心, 食埋午飯, 又可以來個甜午睡.

沒有留言:

張貼留言