2016年10月9日

161009登高日在城塘

以為颱風艾利會帶來大雨, 點知佢不敵東北風, 吹散了.


細媽話抖暑後, 要先練下腳力, 來城門水塘, 順便應下節 : 重陽登高.

我地唔係在水平線, 而且有少少斜路, 當登左高 XD

起步就 Pat Pat 痕, 磨 Pat Pat, 搞到屁屁黐晒枯葉.

咁好天, 又有秋風, 好舒服.



為避開人潮, 我地早出發來起步, 8 點就到, 去埋廁所, 8:21 am在士多起步.

好驚多馬騮, 暫時未見.

到白千層下, 無人潮, 可以影多幾張相先.






接住落埋水塘邊.






婆婆, 雖然又大左, 但你唔可以偷懶, 要郁動下筋骨呀.




大城石澗下遊.

廁所位附近, 好多馬騮留連.

到大草地, 有亭坐, 點解唔坐喎.

坐亭影, 就好似唔見左我咁, 都係企返出來.

早掛大雨, 水浸白千層, 今日水退了, 青草枯榭了.

天上厚雲來, 又背光, 顯得灰暗.

還是面向陽光, 咁先似我陽光小男孩.



婆婆無落水塘邊, 但霸定位俾我.

差不多, 在此回程.

下星期, 暫時好天, 希望可以去行長少少.


回程, 會唔會又見好多馬騮呢 ?


回程, 無馬騮, 我可以影返張相.

仲可以唔駛抱, 自己行返.

因為大細媽好驚我俾馬騮捉走, 俾馬騮當低級僕役.

回程話咁快.

又到蝴蝶園, 門前有大馬騮, 想打張咭都唔得.

好彩園內無馬騮同牛, 我可以跑痛快.







剛好行三個鐘.

適量運動, 大人細佬都健康.
又係回程增肥時間 ^^

沒有留言:

張貼留言