2016年9月24日

160924開心晨操

又過左五日, 又係我晨操日子, 細媽唔識醒, 好彩有我咋.


起身都係 26 度左右, 溫度適中.

經過呢個夏季, 我更似半個沙田街坊.

每次好醒神晨操時.

都遇到好多常見街坊.

大家打下招呼.

仲有, 識左幾個朋友仔.

又見喇.

雖然一星期至少一次, 佢仍好咁頑皮, 成日用手拍我.

想傾多陣同玩, 就要行多陣先.

否則行唔夠, 細媽又話我消耗少左.

今日又多左個公公, 成 14歲, 大過我.

太熟了, 婆婆抱起小寶坐低都無人知.

有些微雨, 大家都驚大雨來, 各自回家.

我又坐定定, 等開餐喇.

沒有留言:

張貼留言