2016年9月11日

160911摸黑出動了

下星期五就中秋, 日短夜長, 越來越明顯, 我地丕點多起身, 未到 6 點就在車站等,天仍未亮, 旭日初升, 照射個天變紫藍色. 


我好緊張細媽唔知醒, 四點多就提佢起身, 搞到自己唔夠瞓.

呢段路, 我好熟悉, 但都仲係歡培周圍探索.

入到來, 雲層都幾厚, 會唔會又落雨呢 ?

天無光, 好暗.


行左一輪, 精神左.

唔知今日會唔會見得B, 昨日佢在大雨時, 上左花槽掘泥, 仲鑽泥, 變左大花臉, 臭死成班大人.
又開始有些雨, 又會唔會似昨日咁成黃雨呢 ?

又見喇, 呢個傻仔又傻起來.

成日追住我.

又出手拍.

我當然吠爆教訓佢啦.

剛才雨後又放晴.

但我都濕晒了.

我攰攰了, 要求上私家車走, 中途, 媽咪話去飯堂, 我即時醒晒, 主動落地自己行去飯堂.
自動自覺, 當然唔會無野食啦. 至於肥方面, 我唔會理的.

1 則留言: