2016年9月16日

160916晨早追月

昨日中秋佳節, 大細媽都要返工, 而且我地都慣早起晨運, 不如今早追月日, 睇下抬頭有無月亮.


月亮就唔見, 但就見初升太陽, 金光閃閃.

細媽話, 估唔到今日天氣好, 藍天, 仲見似UFO飛碟白雲.

 9 月中, 午間都會升到30度以上,

暫不宜行山遠足.

繼續摸黑晨運.





呢個夏季, 識左好多沙田街坊.

又其係呢個得得B, 現在都係 9 個月大, 或者童年陰影, 雖然佢到現在都怕人捉, 但對人超友善, 媽咪叫佢, 佢好開心走埋來, 媽咪成日都想抱佢, 佢仲係避, 希望時間再耐, 佢唔再怕.


得B好煩, 成日用手拍我, 成日俾我鬧.

其他朋友未到, 我地打下咭先.


回頭又玩過, 今日多左一對 5 個月大BB.

第一次出街, 唔知無俾我地嚇親.

 BB 仲係餵奶期, 得B已經識佢兩兄妹, 得B當時仲細, 佢BB跳出來, 佢好乖咁用口擔BB返窩, 無教都識, 抵讚.


另一隻混種銀狐, 第二次見.

今日第一日假, 同街坊偈耐D, 拖長左晨步時間.

因為今日快餐有大細媽至愛菠蘿咕嚕班腩, 就係為想等到午餐時段, 我地回頭轉多陣先返飯堂 XD

沒有留言:

張貼留言