2016年9月10日

160910雷雨來了

呢個夏日真多雨, 預報早上有雷雨, 都係早早出發, 希望爭取多時間活動.


早兩日, 細媽朝早幫我量重, 竟然有成 6.2KGS, 有無肥左咁多呀.

又半夜雨, 似雨水.

帶左散熱戰衣出來, 今早唔係熱, 暫時唔駛著.

出到河畔, 有雷暴警告, 仲話有效到 9點.

襯雨未來到, 急步走.

郁多些, 消下脂, 費時細媽減我餐.

我同婆婆都好努力行.


今日都有撞到得B同小寶, 打算回頭先再玩.

點知, 媽咪行緊時, 睇下天氣, 知有大片雷雨雲由大嶼山掃來, 正想同我地講時, 雨就來了, 我地剛好趕到在瀝源橋避一避.

越落越大, 得B同小寶佢地在涼亭避, 走唔甩.

好彩, 今日都行左兩小時十五分鐘.

遍地濕, 細雨了, 細媽抱我去飯堂, 都係食埋早餐, 回家去.

好彩無再行, 返來, 梳洗好, 雷雨又來, 仲要係黃雨, Good Luck.

沒有留言:

張貼留言