2015年8月30日

150830雨前晨運

昨日, 細媽長週, 我知佢地約左大細表姐去食午飯, 又賣甩我一個在家.
所以, 如果今日起身有雨, 我又無左難得的一日晨運.


半夜有雨, 無落在我家頭上, 陰晴不定, 所以又晨早出來, 趕在未有雨前, 開心行個大晨運.

今日涼涼地, 暫時唔駛著散熱衣.

見到太陽升高, 但厚雲擋住佢.

溫度適中, 步伐輕鬆.

細媽話襯天陰多雲, 今日過對岸.

城河邊, 似有一兩滴雨.

但到划艇會, 又唔似會大雨.

咁再行遠些.

體育學院呢段, 比較少行.

好多雀仔呀, 有些已經飛開在另一位置.

到馬場前的一段, 行人路同單車並行, 所以折返回頭.

感覺有些熱, 著返散熱衣, 唔駛伸得太長脷. 有人叫肚餓, 快快步.

點快都唔會快得好多, 因為婆婆大墮後.

所以, 急都無用.

咦, 呢度地面, 似乎濕了, 媽咪在划艇會回望時, 見大圍方向有些濛濛, 唔通剛才有驟雨.

地真係好濕, 想唔到, 我地在城門河, 可以一邊乾爽, 一邊過雲驟雨都唔知.

相信唔係好大雨,

例牌打咭位, 媽咪儲左好多閃咭了.

沿途撞到好多朋友仔, 打下招呼, 好快就到沙角邨.

又搵到風位坐, 雖然吹到毛毛亂晒, 但唔會熱親, 飲啖水, 食下雞乾, 不知幾嘆.

飽飽, 當然要回家, 到家樓下, 雨又來了, 快步跑回家, Good Luck.

沒有留言:

張貼留言