2015年8月22日

150822喜步在城河

上星期驚緊隻天鵝會吹來, 點知今日在台灣東南外轉向往東北, 仲似有慢慢減弱.
所以, 今早晨運都係咁好天, 6 點半都係 28 度左右.


明天處暑, 即夏天已過, 踏入秋季, 太陽都遲了出來, 陽光照來都係金黃色.

相信行多一個月晨運, 可以睇情況, 叫媽咪安排行山郊遊.

但每星期晨運, 我都樂此不彼.

因為我心中有個目標.

所以每步都係喜迎迎.

從來都無苦面.

諗起每次晨運後的安排.

又發先內心而笑.


就快到打咭位.

打個咭.

就回程向目的地前進.

今日清風吹來, 似有秋意.

快, 快, 快.

今日又有風機位喇, 我唔駛點餐, 我自備雞肉乾.

我唔客氣, 食先喇.

沒有留言:

張貼留言