2015年8月23日

150823獅子會晨步處暑

今日係 24氣節的處暑, 即暑氣到此為止, 炎熱夏天結束了. 
但睇天氣預告, 未來三日都持繽酷熱呀.

成日都去城門河畔, 太耐無去獅子會, 今日有目的, 而且今日一定要來.

 今日我同媽咪 6 點起床, 未到 7 點半已到獅子會, 今日少了晨運客.

陽光唔錯.

但都唔可以常常在陽光下.

無來咁耐, 要周圍行下.




仲要有涼亭都要坐下.

或者, 間中去曬下太陽, 咁身體先有維他命D.

曬時, 記得閉上眼晴.

有降溫戰衣, 我唔太在陽光下擺pose.

呢邊涼亭最好, 在樹蔭下, 又有風.

我地放低背囊同袋, 就四圍走動, 做下體操.



因為樹蔭下, 我跑左好多轉都無氣喘.


細媽話唔好留太耐, 地方咁大, 都要去下其他位置.

但時間差不多, 今日比較特別.

因為屋企豪宅附近露天食肆, 唔可以俾狗狗留下, 回家無地方食, 聰嗚茶座又裝修至 11 月, 連飲品購買機都無埋, 細媽安排左三文魚醬三文治及飲品做早午餐.

另外, 之前咪提左, 今日一定要來獅子會, 因為我地仲欠兩個印花, 就換到一個精美樽, 有成 600 ml, 好實用.

本來, 我換完水樽叫走, 但婆婆話一場來到, 行多陣啦.

好, 我陪多你地一陣.

喂, 來左夠三個鐘, 雖然有戰衣, 但陽光開始更猛原, 我想走喇.

沒有留言:

張貼留言