2015年6月13日

150613晨運樂

夏天, 媽咪唔駛浪費腦力諗去邊玩, 因為得返清早 3 -4 個鐘.

都係清早入沙田城門河畔啦.


我著左散熱衣, 就算陽光射在身上,我都唔覺辛苦,  唔駛似以前咁避陽光.

好輕鬆行到河畔.

今日都遇到好多朋友仔, 一路打招呼.

打招呼到口攰.

藍天中, 話會有驟雨, 暫時應唔會有.

媽咪話我無變長脷怪.

笑得特別甜.

今日又不停同其他人解釋唔係著涼.


新樹新黃花.

第一次咋.

有個伯伯認得我, 每次都在此位置打咭, 仲話我好乖好定, 好叻的毛豆.

突然俾人讚, 個心飄飄然.

今日行左接近三個鐘, 夠皮了, 快快步, 又去飯堂先..

返到屋企, 清潔梳洗後, 又要等陪瞓專員.
細媽, 你得未呀.

沒有留言:

張貼留言