2015年6月7日

150607涼浸浸獅子會

成日話有雨, 成個 5 月, 都無入過西貢區, 因為一定要入西貢幫我買野, 所以今日來獅子會.


又係陽光充沛日子, 我著左 Cooling coat, 媽咪唔怕我在烈日下中暑.

今日少左旅行團來, 但朋友仔都唔少.

藍天白雲.

媽咪都想知 cooling coat效用, 可以涼到點.

但都唔會傻到要我在烈日下暴曬.

呢個夏季, 出街多了三寶 : cooling coat, 風扇同冰墊, 冰墊唔用時, 就放保溫袋保凍.

仲話想睇荷花, 盛開期已過了, 餘下得幾朵.

為左就店開門, 我地要在獅子會 hea 耐少少.

都唔怕, 件cooling coat乾左D, 可以噴下水濕下.

我在涼亭坐左一陣, 吹下風扇, 都無熱到要伸長脷.

陽光下, 都係微笑呢.

大沙葉開花.

吸引蝴蝶吸食花蜜.

又到另一涼亭.

悠閒半天.

又順便探老朋友.

佢就係蜢憎, 咁多年都無變樣.

心平氣和咪好lor.

唔駛同其他比.

我係永遠都唔及樹高, 但我知我愛大細媽, 比天高.

今日, 媽咪想起一樣野.

佢就去獅子會訪客中心, 拎返張綠趣咭貼印花.

出示自携水樽可得一個印花, 我地已綞有 12個, 可以換襟章同八達通套, 再拎多 4 個, 就有大獎, 好似係水樽呀.

差不多時間, 去行去西貢市了, 仲要快快食埋飯買埋野, 早回家. 雖然我有 cooling coat, 但媽咪同婆婆無呢.

沒有留言:

張貼留言