2015年6月20日

150620城河觀賽龍

昨晚, 我已經知今日又早起身, 因為見媽咪執背囊.

因為我一星期起碼出兩次街, 所以大細媽買多件 Cooling Coat俾我替換.


原來藍色好醒神.

開心伸脷.

今日係端午節, 我記得有龍舟賽事.

搵定位睇先.

原來仲早, 起碼 9 點先開始.

而且賽道要行遠少少.

收到.

到起步位, 仲未見有龍舟埋位.

好緊張.

幾時有得睇呀.

聽到開始召集健兒.

行快步, 去終點位先.


仲早, 暫時無乜人, 但聖約翰救傷隊已準備好,

婆婆好心急, 未到終點就想停留.

賽道中段咋.

搵個好位.


準備.

一年一度, 龍舟來了.


年年, 我都睇.


仲好認真睇.

但睇幾場就算.

事關越近中午, 會更熱, 著埋 cooling coat, 都唔係在烈日下曬住.

仲有, 我都餓.

又係早餐時段, 快快醫肚.

沒有留言:

張貼留言