2010年3月1日

100228洛、獅、日

今日係我 5歲生日呀

但全港山頭都好濕漉漉, 香港島有馬拉松比賽封路, 昨日又去過深井大欖果邊, 細媽想早點回家準備, 所以簡單D, 去行西貢獅子會就算



我好簡單又易滿足.....


只要有街街去, 去邊對我來講都一樣咁開心














岩石學園終於整好, 有齊晒岩石資料, 大細媽舊舊大石都睇齊


聰嗚茶座有幾張新檯椅, 我地即霸幫襯同影相














市區好天, 入來西貢即好大霧, 但o依家都有陽光, 周圍草地又唔濕喎


春天來臨, 花兒盛放, 仲有好多花花未影齊


新建的 "香港野生動物大搜查"  


有 15 種動物及鳥類....


我地搵齊晒

麻鷹, 松鼠, 大蟒蛇, 果子狸, 貓頭鷹, 箭豬, 黃麂, 蝙蝠, 穿山甲, 豹貓, 野豬, 鼬, 了哥, 馬騮, 靈貓
















細媽 : 洛洛, 你口渴咩, 仲嘜飲露水


洛洛 : 我無呀 (扮無知中)








好 enjoy 在花叢中

















影完生日相, 大細媽話可以唔屎保持靚仔樣, 我放縱周圍跑, 周地鑽, 成身泥都無問題, 反正回家洗白白


細媽話今日係元宵節, 我地無在外邊食午餐, 回家後, 細媽先整湯圓, 希望一家甜蜜和諧, 我都有份食蕃薯o架, 好似今晚仲有生日大餐食添


3 則留言:

  1. 玩完有湯圓食好正啊^^
    個生日cake 好抵, 連睇幾篇blog 都有出場
    [版主回覆03/02/2010 16:41:00]洛洛 : 細媽提早兩個月整個蛋糕, 僅係用盡佢

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2010年3月2日 下午1:44:00

    d 枱椅真係靚咗好多喎

    回覆刪除
  3. 咦~~多左d新景喎^^
    等我都搵次去反下至得

    回覆刪除