2010年3月1日

100228洛與明的快樂生辰

今日係元宵節, 是我的 5 歲生日, 也是細媽農曆生日

細媽今日要一齊趕回家, 就係為左整個生日蛋糕俾我慶祝



今次整芝士乳酪蛋糕, 係我至愛, 未加裝飾, 個樣已經好好味


大人晚餐係蜜桃雞脾螺絲粉


而我就有駝鳥扒/雞下脾/ 雞柳同雜菜


媽咪, 快 D 影杷啦


好心急想食呀                                    


細媽 : 叉燒 baby, 要唱埋生日歌同許願先


是日壽星仔洛洛同壽星女細媽明合照


搞成晚, 終於開得餐


僅係食扒先.....


而蛋糕就等細媽切好粒粒再俾我, 各位, 我唔客氣啦


1 則留言: