2010年3月6日

100306東區步道半天遊

唔係咁大霧卦

其實係媽咪將樽冰水放近相機, 又搞到出霞氣咋



今日到媽咪返工 on duty, 細媽放假,  一早整定蛋糕仔, 再帶我去接媽咪放工, 然後一齊行山, 婆婆咳咳, 佢留屋企休息呀


星期日又可能落雨, 大細媽爭取時間, 同我今日玩盡D





好耐未入步道廁所旁的燒烤場.....





原來都有水浸白千層o架....








因為得半日時間, 繼續路程.....







明天會有奧比斯慈善步行, 我地上年都撞正同一日, 人山人海, 我好驚多人, 尾仔 dou晒, 所以媽咪要避一避           





橫額掛好晒, 希望聽日好天, 方便大家步行


我地來到副水塘....


行落一小段就返回頭....










過水霸啦..... 





開始上山, 竟然有小小微雨.......





上到大風坳, 騰雲駕霧如仙境........


雨點大了點...


落山時, 又越來越乾爽喎........





可能慣性左, 我來到呢個位, 自動會跳上來, 要媽咪同我影相





但每次落山經過水坑位, 我總係鍾意行落水道玩, 搞到成腳成肚濕晒


大細媽話我濕水狗, 唔會抱我,惟有跑快快乾晒身啦


可能無婆婆關係, 行下, 食下, 又玩下, 用左四小時行畢全程, 食埋晚飯, 早D回家先                  


大細媽在 魚則 魚涌見到一個大提子方包, 於是買回家當明天早餐......


個包真係大, 你地三個女人食唔食得晒o架

不如我幫你地分擔下啦


2 則留言:

  1. 今日都有雨呀?
    洛洛你就好,星期六有得去玩!

    回覆刪除
  2. 好彩星期六有得行 .. 唔係就悶屎洛洛喇

    回覆刪除