2008年4月12日

感謝各位哥哥姨姨給我的生日禮物

雖然我過左生日好耐, 但因為一班哥哥姨姨想搵份合心意禮物給我, 等左好耐都未有貨返, 終於Milly ee同Kat ee在上星期係 CWB某間petshop見到, 雖然貴左, 但佢地話唔想拖太長時間都未送到生日禮物俾我.

媽咪太懶, 一定無同我影相出來俾哥哥姨姨睇, 今日終於行動, 呢個出街袋好o岩我ar

多謝, Milly ee, QQ Ma ee, Kat ee, Suki ee, WHY pa/ma , May ee, Ellen ee & Jenny ee.




另外, Annie ee送左個波波


Maggie ee送左個飛碟


在此再講多句: Thank you very much



1 則留言: