2008年4月5日

080404沙田坳麥埋浩徑第5段 part 1

今日係4月4日兒童節, 但又係清明節ar. 本來媽咪好早約左兩位姨姨同佢地行山, 但早幾日一直天陰下雨, 雖然天文台預告今日只係間中有陽光, 可惜都會地面還濕漉漉, 媽咪都怕姨姨佢地滑倒, 取消左約會ar

咁我地就將原星期六去拜公公的安排提早返今日lor.

由家望向獅子山, 係煙霧迷漫ga, 為怕又間中落雨, 又潮濕, 反正都唔會天氣放晴, 媽咪拎個細相機就算, 近來係用慣大機, 突然用返細機, 佢真係好唔習慣, 所以今日d相都係麻麻地咋.

我地由屋企沿沙田坳道上去拜公公, 其實都好快好方便, 比排長龍小巴仲快好多, 我地都好耐未行過呢條路lor.


我雖然成年未行過, 我仲好記得我每個小休位ga.



好快就到獅子亭.




我地無預備午餐ga, 媽咪咪又一嘗佢地最愛ge豆腐花lor.


小休完畢, 開始今日正式行程了.


我地由麥徑第5段 M102起步.


嘩, 一開波就好多石級直上, 幸好今日天陰唔晒, 都ok la.


嗱, 望返落慈雲山, 真係好朦朧一片.





獅子山一帶有好多奇石, 但我地唔敢唔其他人咁攀爬上山頂, 太危險了, 我爬呢d 小型石已經好足夠.


Go to Part 2
http://faphylok.blogspot.hk/2008/04/0804045-part-2.html

2 則留言: