2008年4月12日

080412變左無聊的一天

今日係細媽每月唯一的短週, 原本剛好碰上媽咪值班, 但又情商到同事調假, 幾好安排呀. 可惜.....................

首先係媽咪同事突發在星期三上午決定, 即時要下午出差, 原本想今日一早行山, 變左要改為接媽咪收工, 行半日短程山.

但呢幾日天氣不穩定, 媽咪怕地滑, 要取消行山呀, 唯有諗下佢收工, 我地去行下街算囉, 無法喇.

跟住我昨晚又突然過敏症翻發, 仲要漏夜趕去睇Vet, 最後媽咪都要取消今日所有活動.

我今日一早嘔左兩三次黃膽水, 我好驚呀, 跑到木櫈底躲避, 我怕細媽以為我專登整污漕地下lor. 細媽好擔心, 打左好多次電話俾媽咪. 媽咪收工回家後, 我個心鬆晒

細媽見我太悶, 就提議行去九龍城逛個圈. 你地睇我有得出去幾開心





去到寨城公園, 雖然唔俾我入, 我爬在圍牆上影張相都得o者


但我行左半個鐘多d , 我又嘔喇, 嚇到細媽唔敢俾我再行, 堅持抱我四維走, 唉

行完街, 買完野, 在快抵家時, 我又嘔

我今晚飯前都有嘔左次, 都唔知係何事

唔好嘔喇, 嘔晒d 藥, 我又要睇多幾次Vet ga

4 則留言:

  1. 吓...你沒有事ar...點解會嘔架 ?

    回覆刪除
  2. 洛洛, 明天你仲要去玩ka .. 今晚好好休息啦~

    回覆刪除
  3. 敏感症番發 ??? 對咩敏感呀 ???
    [版主回覆04/13/2008 23:34:00]唔知ar, Vet 話好難搵到對何種有敏感, 我唯有睇緊d , 佢一發作又即睇Vet lor

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2008年4月14日 下午1:24:00

    希望洛洛快d好返

    回覆刪除