2008年1月6日

080106釣魚翁西貢悠閒行

因為媽咪病左幾日, 怕遠行支持唔到, 所以今日翻炒釣魚翁郊遊徑, 但就唔行埋大廟一段, 以免要叫直昇機求救呀.



都係行上少石級, 媽咪體力都可以應付到ge.


雖然只係行好短程, 但好過呆在家wor, 大家見我笑得咁開朗, 就知喇


擺pose先.      


Yeah, 跑來跑去, Yeah


我今日好多相都係笑ga


悠遊自在快活洛一家


媽咪在釣魚翁山下經過, 真係好有衝動行上去, 可惜怕腳軟滾落山, 連累我地, 又要放棄lor. 媽咪話: 釣魚翁, 等待我, I will be back


我地行到標距: C3109最低位就落回清水灣道.


由於時間尚早, 我地再坐車去西貢市中心Hea下.


下午煙霞已退很多, 遠景都可以清晰d.


我地又好好彩巧遇悠悠同維維, WHY 媽想同維豬b 影返d 獨照, 專誠走一趟西貢添, 但媽咪本來都想同悠悠影ga, 可惜悠悠周圍走, 影左幾張, 效果都唔理想, 媽咪又又唔舒服, 力不從心, 唉


本來想搵間店食過正High Tea, 見西貢海傍廣場原燕窩甜品店改左另一間新食店, 見格局唔差, 一心試下喇, 點知...........海南雞飯味道太勁莖, 咖哩牛腩飯係肉同汁臨上碟先加埋, 肉又硬, 飯又係碎米般, 特色飲品加$10又淡而無味, 超失望, 發誓唔再幫襯呀.             


臨走又俾我地遇見剛在早上回港的Jubee 爸媽, 佢兩個好勁wor, 坐14個鐘機回來, 唔駛休息, 即帶Jubee去西貢威威, 呢d 先叫"勁"


7 則留言:

  1. 我地又o係西貢玩呀 .. 可惜撞唔到啦~
    我今日lunch ..都係o係呢度食呀
    洛洛 ..號果張相 ..我好like呀 ..影得好好呀 ..表姐

    回覆刪除
  2. 西貢果然係放狗熱點ar

    回覆刪除
  3. 洛洛又show 笑容la...
    個間shop d 野食ok 架....
    [版主回覆01/08/2008 16:19:00]但連好隨便的細媽都好後悔去果間野食por, 佢杯檸賓梳打只有d d 檸味同甜味, 牛腩未燜冧, 如橡皮筋 , d 飯好差ga, 係米碎咁, 好耐未試過咁差ge食物, 激屎. 一心想好餐ma. 個女人仲話介紹我地有mud好食, 指全memu, 話想食飯就呢行, 想食小食就呢後, 等於無講, 吹漲

    回覆刪除
  4. 洛媽,  現在好番未呀

    回覆刪除
  5. 呢樹我未去過呀.
    [版主回覆01/11/2008 17:02:00]唔難ga. 但一定要行埋去大廟果段. 我唔舒服, 今次cut 左咋

    回覆刪除
  6. HELLO,我係細momo呀,我地向西貢相遇呢,還記得ma?
    上黎同姐姐你打個招呼先~

    回覆刪除
  7. hello,還記得西貢相遇既細momo嗎?你好呀,上黎同姐姐打個招呼先~

    回覆刪除