2008年1月5日

080105荃灣又十十

今日因為受貓犬通訊邀請, 我地一班皇瑟堡堡主及城主帶同11隻愛犬到佢地攝影樓拍照及做專訪, 因為係版權問題, 我地唔可以拍現場花絮, 惟有等下期出版時即買喇.

由於契仔女媽只可帶契女布丁出席, 我地先相約食個午餐先. 一見布丁丁, 佢無上妝時個樣, 好似電左個新髮型, 真係笑屎我地呀


做完專訪, 我地即刻call van 趕往荃灣海濱匯合阿b, 毛毛, o者喱, ling ling & 華仔幾個小朋友. 當晚相聚的小朋友有我乖仔洛洛, 契仔阿b, 珍珍, 契仔o者喱, 契女布丁, 毛毛, 悠悠, 哈哈, Macy, Yo Yo, Pee Pee, 珮珮, ling ling, 華仔, Pooh Pooh, Hero, 細細 共17個, 天太黑, 大家只係帶左傻瓜機, 無同咁多位小朋友影相ar.



小朋友玩完, 跑完, 又係大人晚飯時候, 傻妹爸媽又來join 入行列, 因為有狗仔關係, 又有15人咁多, 我地選擇去三坡坊十下十下, 順便幫Annie預祝生日. 本來想一併同Angel補祝生日, 可惜佢又臨時有約, 我地希望下年可以再約到佢喇.


海鮮拼盤好新鮮.


雜會拼盤唔算錯.


D蝦仲跳跳紮ga.


今晚至愛哈頭及洛洛又被大整古, 但兩個村姑look 又唔錯por


好期待即將來臨的十下十下

4 則留言:

  1. 星期六 ..真係 ..玩得好開心~
    又影相 .. 又放狗 .. 又十下十下 ...
    下次 ..又要咁多人一齊去玩呢~

    回覆刪除
  2. 期侍黎緊的十+下....唔知幾時呢? 09年麼?
    哈哈: 姨姨....妳出賣我
              但......如果咁樣可以令大家開心的, 我哈頭樂意之至啦!
              我哈頭08年祝願大家永遠笑口常開啦!
    by WHY ma

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年1月7日 晚上10:47:00

    星期六真係好開心呀, 好期待下次的十下十下

    回覆刪除
  4. 當日真係好開心呀...下次又要一大班人去先得...

    回覆刪除