2008年1月1日

080101零八戰八仙

踏入08年第一日, 為了實現婆婆早前挑戰高峰的願望, 我地希望能在今日完成婆婆今年心中第一個所想, 一定要達成目的, 希望先苦後甜, 全年都順順利利

媽咪考慮很久, 決定先由鶴藪水塘出發, 即是沿衛奕信徑第9 段順行, 雖然初段直上天梯往屏風山的路, 比較多碎石, 但上山容易o麻, 總好比逆行


到衛奕信徑上八仙嶺入口.




初時都唔太難行GA. 


上左一段路, 回望鶴藪水塘呢顆明珠, 真係好靚.


開始有大地在我腳下的感覺.


黃嶺山脈沿途不斷沿石階往上攀, 碎石多, 逐步邁向高峰。石級又高又企, 婆婆開始學我用晒四隻手腳爬上來


快到屏風山, 新界群山盡收眼底, 回望深圳丹桂山/鹽田港/沙頭角/鹿頸/南涌一帶, 好多人都嘩嘩聲地叫: 好靚呀.



真正的老人與狗.


努力, 加油.


終於過晒屏風山高(五三一公尺), 連綿徑道依著山脊迂迴而行, 嘩, 原來真係行再好耐.   


黃嶺頭一帶.  


123, 123.  
IMG_1132


抵達黃嶺喇, 此峰最高六四一公尺, 為東北區最高的一峰, 是為黃嶺山脈之主峰, 通稱為「黃嶺頭」.


又到犁壁山, 可以望到汀角村及船灣淡水湖添. 跑多段路, 就係今次挑戰目標喇.


準備登上崎嶇高峻的八仙嶺的最高第一峰。八仙之序,自東而西為:(何)仙姑、(韓)湘子、(藍)采和、(曹)國舅、(鐵)柺李、(張)果老、(漢)鍾離、(呂)純陽等。    


Yeah, (呂)純陽峰高五八零公尺 .


(漢)鍾離峰高五五零公尺


(張)果老峰高五四一公尺


(鐵)柺李峰高五一一公尺


仲有幾個峰GA.


(曹)國舅峰高五一一公尺  


(藍)采和峰高五一一公尺



(韓)湘子峰高五一一公尺
IMG_1247



(何)仙姑峰高五一一公尺


睇婆婆完成今次之顛, 佢勝利笑容幾開心.


我地沿路下降落八仙嶺自然教育徑第13號標距, 因為係慢斜落, 又有石級, 我地已經行完最辛苦的天梯, 相對下山呢段好舒服了.


黃昏日落, 照著船灣多美.


呢個位就係上馬騮崖的捷徑, 想96年2月10日, 一班馮堯敬紀念中學的師生就由此路,八仙嶺, 遭遇5級山火, 共奪去3位中學生及2位老師生命, 師生的遇難地點就是位於仙姑峰南坡的馬騮崖, 故亦給人留下較深刻的印象.  


為紀念在一次山火中遇難的馮堯敬紀念中學老師和同學而建的「春風亭」.


終於落回地面喇.    


元旦日, 唔好又食車仔麵lor, 僅係要食元旦大餐喇, 我地去左大美篤的環保農莊餐廳, 食物唔錯ga.



我地點左兩個套餐(銀雪拼豬扒, 牛柳拼酥炸日本蠔)及一個有機菜套餐(有蒜蓉包, 煎蓉炒有機菜, 磨菇南瓜比薩), 飯後有有機豆漿及甜品, 超豐富及滿足的一個元旦.


因為篇幅所限, 有更多照片, 可以在下列網收看.

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157603602493297/show/

5 則留言:

  1. ABCV Family went to places near 八仙嶺 yesterday(1/1) too por...
    However we had hiking competition(We got 1st!!! ), not hiking.
    And we went Wu Kau Tang, and walked(ran?) 18km!!! 
    [版主回覆01/02/2008 23:58:00]洛洛: 大表姐, 原來你地同我地咁近,  但我地6點先落到管理處咋

    回覆刪除
  2. 公喜晒呀...Happy New Year

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年1月2日 晚上10:41:00

    Happy New Year ~
    恭喜係08年第一天就完成了婆婆的心願
    八仙嶺上的風景真係好靚

    回覆刪除

  4. 你地由鶴藪個邊上天梯, 好勁呀.  好叻呀. 婆婆既笑容好滿足呀.  勁呀

    回覆刪除
  5. 表姐, 真係好鬼佩服你地一家呀 ..
    巧勁呀
    我都好想行 ..但有心冇力氣

    回覆刪除