2023年4月8日

230408東區步道及姜濤灣

 今日好天, 一於行下山, 再去姜濤灣, 小小姜小小濤好興奮.

又係由陽明山莊郊野公園閘口起步.
今日五兄弟, 大妹休息. 其實係照顧唔到咁多個.
又有蠑螈爬出來, 危險呀, 太入返草叢啦.
小小姜小小濤好似去左森林咁.
家樂徑唔行了.
草地可以.

今日好大風, 唔好企霸邊.

企呢度安住多.


野生杜鵑花又長滿山.


往大風坳途中, 呢個石級好有記念性, 要陪家洛大哥一齊影.
小濤 : 唔好漏低我.
到大風坳.
真係好大風又凍.
要急步落山.
我地都唔可以似大哥以前咁坐石躉㗎.
突然見有幾隻大雀, 好靚, 仲見佢地食左好多條大蟲.
到紅屋, 原來呢度都有.


今日場外都無檔攤, 人都少.
落到英皇道, 我地坐叮叮去姜濤灣.
今日重點係打咭, 先影無可取代大型廣告牌.
突然姜叮出現, 開心死呀.
望住姜叮走.
我地繼續影.


落返馬路.
突然又有另一架來, 今次安排左兩架叮叮.
相隔唔到14分鐘, 俾我地遇到, 太正.
在另一方向影, 仲有最強薑糖.
轉入百德新街, FC送俾爸爸的生日祝福.
四兄弟當然要打咭.
跟住, 我地入去皇室堡生日應援活動.
我地無精力通宵排隊去拎簿, 但都可以排隊去影相.



















家洛, 有無感受到大細媽傻勁.
想同大濤濤影, 就要晨早排簿, 現場睇都開心.


好得意的大濤濤.

接住, 我地去拎生日應援快閃手幅後, 又企在Sogo外等姜叮, 不停見無糖可樂巴士.
又有其他.
等左一個多鐘都無, 在地球收科, 原來姜叮下午改路線, 總站轉去跑馬地, 即唔會經過Sogo, 我地馬上行去波斯富街等.

終於等左個半鐘, 見到了, 今次要拍影片.


姜叮轉入跑馬地, 我地就回頭往Sogo, 打算坐車時, 另一架由北角方向來, 太好彩, 我地今日見四次.
今日真係從未試過咁盡興, 坐巴士回家, 在金利食埋晚餐, 買外賣俾婆婆.


沒有留言:

張貼留言