2023年4月7日

230407無可取代。姜濤@沙田

 小姜小濤: 爸爸代言的無糖可樂在沙田新城市廣場有推廣攤位, 我地一齊來撐場支持.

五兄弟一齊撐.


大細媽搞錯時間, 又唔熟路, 好彩早左來搵.
早來就少人, 可以影多幾張.
五兄弟又變左佈景毛豆, 好多人來借影.
我地又幫人影下, 都幾開心㗎.
細媽話好攰, 因為佢在下邊高舉我地先夠高同爸爸影.
今日又係全囝出來, 大細妹休息, 細媽話照顧五個都好論盡, 鞋仔都甩晒.
大媽 : 點都要同家洛一齊.
今早細媽自己晨運後, 又入左6 支膠裝, 換到兩張可樂咭, 其中一張係姜濤, 同之前一張唔同款, 開心死呀. 我地返來去食午飯, 又買10 支樽裝, 跟坐買兩盒Darlie新出姜濤夢幻收納盒套裝. 再搵自助購賣機換9 罐罐裝無糖可樂. 
有少少誇呀. 但其他人買嘅數目係多我地好幾倍.
已經不停飲.
無影齊, 因為有些樽裝放左入雪櫃呀.


沒有留言:

張貼留言