2023年2月25日

230225重臨三椏村

 今日約左朋友去郊遊, 小姜小濤第一次坐地鐵去大埔墟站.

再轉的士入烏蛟騰. 因為今早係三項鐵人封左新娘潭路南行線同烏蛟騰路, 要09:30先開返, 我地改10:00集合.
全家細路阿大哥家洛來到烏蛟騰, 目的地係三椏村.
我地四口組2016年2月6日去過三椏浦後, 相隔7年再來, 現在得大細媽帶埋家洛相同五個弟妹來.
今日亦有大細妹同行, 佢地第一次來咋. 原本約初三, 當日大風又氣度下降, 太凍改期, 點知接住又濕又雨, 推到今日.
行下路多樹蔭.
唔怕曬親大細妹.
途中景物都有變, 起碼多左櫈.
河邊小休位, 今日有生日蛋糕同家洛預祝18歲生日.


繼續行.

三椏涌.





到三椏村了.


向今日重點前進.
我地就係來合益蜂場.
久違的咸柑桔蜜.
唔見了老闆, 得返老闆娘, 但佢年紀大都手震震, 其他人就唔識.


小姜小濤: 我地今日來食客家菜呀.
客家蒸釀豆腐.
咸雞.
淮生雜菜.
客家燜豬肉. 今日四碟一般, 可能老闆唔係度, 味道已經唔同晒, 無以前咁好食了.
難得影到大細妹.

小姜, 回程了. 都係行返下路好D.
小濤 : 細媽沿路幫我地影相.


回程時, 少左人, 我地又在三椏涌停留.
再影張相.
大妹話要行喇.






青翠的楓香林.
返回烏蛟騰, 今日行同食都 6 個鐘多D, 盡興.



沒有留言:

張貼留言