2023年2月18日

230218三姐弟第一次行衛徑二段至英皇道

今日正式大細媽一齊出動, 小姜小濤第一次坐巴士.
可以光明正大坐車望風景, 但都係坐返袋安全.
第一次正式三姐弟行山, 細媽又唔知可唔可以應付, 行港島最好. 由陽明山莊外, 衛奕信徑第二段(港島徑第五段)起步. 家洛同婆婆在2012-12-09都行過呢度, 10年後, 改由我地五個行.
121209幸福天梯- 港島徑第五段
今日天氣唔錯, 唔會太曬.
梯級比較多, 要慢慢行.
要多影相.
呢個石牌, 老過大媽媽.

三個安坐細媽私家車, 好漲滿, 同家洛坐時一樣, 但就輕好多.
小姜小濤好難自己企樹仔.
大妹就叻好多.
到渣甸山433M, 家洛當年都有企在上面影, 果時無寫字.
現在三個好迫.
有另一舊石好坐好多, 家洛都坐過.

大媽發現個石室.
向畢拿山方向行.
今日帶塊膠卡, 兩個能較易企在樹叢影.
大妹可以企樹.
落礦場, 無乜位俾佢地企, 由小濺代表.
呢塊石級的斜坡, 家洛都有留影.



到底後又重重上石級.
沿路仍有疏落吊鐘花.





到分岔位, 大媽媽話想試行衛奕信徑, 因為未行過, 呢個牌, 當年唔係咁, 換了, 但又舊了.
新鮮感.


可以望九龍一帶.
到小馬山424M

細媽話佢地未試過同吊鐘花影, 水尾都影下啦.
小馬山橋聽得多, 我地五個第一次來.
藍天呀.

我地在一個分岔位, 又轉返入金督馳馬徑接返落栢架山道.
因為可以去廁所.
再落紅屋, 家洛唔入得, 今次三個都可以來.


細媽話呢個窗有特式.
我地入埋展覽館, 小姜小濤周圍參觀.
小姜: 青鞋呀, 好肥呀.
小濤就同貓頭鷹合照.
小濤又睇螺螈.
好得意呀.
又望龜龜.
招潮蟹.


三D.

玩夠了, 要走喇, 落去英皇道坐叮叮去姜濤灣.
小姜小濤爸爸在廣告在登金百行中心, 兩個去打咭.


小姜小濤: 爸爸, 加油呀.
我地等你康復好, 強勢回歸呀.

 

沒有留言:

張貼留言